Värme!

Äntligen har det kommit lite värme igen. Hoppas vekligen att den stannar länge den här gången. Jag sitter mest ute och njuter av att det äntligen har känns som sommar igen. Ofelia har varit i sin lekstuga nästan hela fm och lekt. Hon går och pysslar, gör kaffe till nallarna och ärallmänt nöjd. Så härligt. Malcolm skulle ha med fika och gå till skogen med förskolan så han var super nöjd imorse.
Han har fått låna Robbans (min bror) dataspel och det spelade han en liten stund i morse, Ofelia var lite avundsjuk och ville oxå gärna spela.


Gais mössan har hon gått omkring med idag. Jag har frågat henne om hon inte är lite varm och vill ta av den, det är ju ändå en vintermössa. Men hon vägrar.
Malcolm har på sej en tröja från Quicksilver och byxor från Mexx. Ofelias tröja är från Molo och byxor från Mexx.
Nu ska jag passa på att plocka undan medans Ofelia sover. Hoppas jag hinner sitta ute i solen en stund oxå.
Ha en bra dag. Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0