Världens bästa barn!!

Idag kom som sagt säljaren för Lipfish till oss för att visa kläderna. Egentligen skulle vi inte köpa något, men vi kunde inte låta bli för kläderna var såååå himla fina. Jag hade båda barnen med mej och en film och godis. Ibland får man chansa, och det gick jätte bra. Dom satt så snällt i lekrummet och tittade på film och åt godis medans jag och Annika kollade på kläderna. När det var färdigt gick vi och åt lunch ute i solen. Så himmla härligt och barnen var så glada och nöjda. Tyvärr hade jag inte kameran med mej.


Ofelia tittar på tv. Outfit helt från Molo.

Malcolm spanar oxå på tv. Outfit helt från Quicksilver.

Var tvungen att ta ett kort på shortsen bakifrån oxå för dom är så coola.

Busungen är på väg till något nytt bus..
Köpte föresten en ny trehjuling till Ofelia efter att pappa backade på hennes. En rosa. Så glad hon blev. Kommer nog kort imorgon när hon cyklar på den. Nu är det dax att natta barn så jag kan krypa ner i soffan sen och njuta av att det är fredag.
Elisabet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0