Lyckad lördag!!

Wow..vilken fantastisk dag det var igår..Bröllopet var helt sagolikt..allt var verkligen sååå lyckat!! Har kommit på mig ett flertal gånger under dagen idag med att bara gå o små le så där fånigt..med andra ord en minnesvärd dag med massa trevligt folk,god mat,fina tal ,mycket dans och inte minst ett helt otroligt vackert brudpar (Magnus och Caroline.) med söta näbbarna Ebba o Vera.



Idag har dock inte varit lika roligt om man säger så...det märks att man inte har sovit så många timmar i natt..Hmm) Men vi har slått ihjäl ytterligare en trött söndag med b l a trevliga grannar som har varit här o fikat samt varit ute i det fina vädret o lekt. Försökte få mig en lite power nap när Emmie skulle sova middag men det gick sådär..för den lilla piggelinen ville inte sova..och när hon tystnade i sitt rum så slöt jag ögonen o helt plötsligt ser jag två flodhäst tröjor när jag tittar upp...gissa vad?? Winnie hade gått in o lyft ur Emmie ur spjälsängen..så det vara bara att bita sig i läppen o gå upp och..grrr Så nu ska jag hoppa i säng!





Båda tjejorna i dom nya t-shirtarna från Lip-fish..Vi ska hänga ut dom i butiken imorgon=)..

Gonatt alla glada..Hoppas helgen har varit bra!!!

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vilka fina t-shirtar. VILL HA!!

2009-05-25 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0