"Muggi"

Jag vill att någon ger mig lite ENERGI nuuuI!!! Förstår inte hur trött man kan va!! Och man blir ju inte piggare direkt när det e super lugnt på jobbet. Åhhh vill bara sova..men det vill tydligen inte mina duracell kaniner..Så passar på att göra ett snabbt litet inlägg innan jag brottar ner dom i sina sängar. För när dom har slutit sina små blå..e det min tur att gotta ner mig i sängen...klart underskattat ögonblick!!

Efter stängning åkte jag direkt till mitt andra hem...nämligen till lekplatsen!! När jag hoppade ur bilen o mötte Emmie så haspla hon ut sig att hon ville ha "muggi"..(tuggummi).Glömde givetvis spotta ut mitt och där har vi en som har falköga..kanske ska sätta henne på span i butiken=). Hon tuggar o tuggar o e så lycklig för detta lilla hörn på ett tuggummi...helt plötsligt när hon satt o gunga med Ofelia så undrar jag  vart det hade tagit vägen,,"muggit va slut..sååå borta".och pekar på magen...hmmm så det gick sådär...hon får allt vänta ett tag till nästa gång!!



Emmie med "muggi" i truten..(Molo tröja o Nova star kjol.)

Näe nu stupar jag snart o det låter som batterierna håller på att ta slut trots allt på mina små kaniner...för nu har dom  förvandlats till gnällspikar.



Winnie kvällsmyser lite med pappa..(molo tröja.)

Gonatt alla o sov så gott=)...Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: En jobbig djävel

Du glömde skriva vad Ronnie´s mössa kommer ifrån?

2009-05-13 @ 08:53:24
Postat av: Hanna

Verkligen fin barn du har! Och det är superkul att läsa din blogg!



Kram Hanna

2009-05-13 @ 09:50:32
Postat av: Annika

Ronnies mössa kommer från Diesel...=))

2009-05-14 @ 09:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0