Torsdag igen.

Jag lyckades idag med. Satte klockan på 06.30 och tog en promenad. Jag känner mej väldigt duktig, hoppas verkligen att det håller i sej.
Jag har lite bilder från i går som inte kom in på bloggen för att jag var så trött, men eftersom det är regn idag så kan det vara skönt att titta på lite sommrigare bilder.


En glad tjej som hoppar i soffan (det får hon inte) i sin Mexx klänning och Molo tights.




Här sitter busungarna på rad. Alicia kom och hälsade på oss.
Ofelia helt i Mexx, Emmie i Hummel tröja och Molo byxor och Malcolm i Molo tröja och Hummel shorts.


Fråga mej inte var han gör på detta kortet, men jag tror att han kastar stenar.
Nu är det snart dax för lunch, och som vanligt blir det nog en sallad från "Tant Rut".
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0