Psykopat!!!

Halojsan!!

Ibland undrar man..vad e det för fel på folk?? När Ronnie kom hem stack jag o Emmie ner o handlade. Framför oss i kassan stod det en mamma och hennes lilla dotter (2år)..när dom hade betalt fick den lilla tjejen en liten chocklad kaka.

Samtidigt kom det in en dam i 60-års åldern och skällde ut denna mamma efter noter..hur man kunde ge sitt barn godis en vardag, att hon var kass som mamma etc. Helt sjukt...var har denna människa för rätt att döma någon annan!! Om hon så ger sin dotter godis varje dag så är det väl upp till mamman,el?

Både jag o Emmie stod som två fågelholkar..fick inte fram ett ord!! Tillslut sa Emmie, jag åsså chocklad..ångrar att jag inte köpte en bit till henne nu i efterhand. Men jag fick ivarje fall fram..du fick ju igår,kunde inte låta bli...fniss. Sen kan man ju få tycka att man bara bör äta godis på lördagar eller bästa fall inte alls..!! Men jag erkänner då "jag e kass"..ibland sitter dom och knapprar på något gött  trots att det inte är lördag!!!



Vi leker att denna bilden e tagen idag...så e vi lite wild &crazy..!!! (villervalla klänning).

Näe snacka om att psykopaten måste haft en riktigt dålig dag...

Nu e det dax att sova..helt slut!! Imorgon e Linnea tillbax på jobbet!! Ska bli super mysigt o se henne igen!!
Gonatt alla / Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: [ lilla fru werner ]

Vilken galen tant.... Hon måste haft en riiiiktigt dålig dag. Ett riktigt surkart!!

2009-05-14 @ 22:46:06
URL: http://lisawerner.blogg.se/
Postat av: Linn

Det måste vara slut på pensioärernas lyckopiller !!!!! VAd är det frågan om ? Ja man kan inget annat än skratta åt galenskapen som händer runt omkring hahahh Det är ngt i luften I HELA Västragötaland...

2009-05-15 @ 08:45:08
Postat av: Linnéa

Tack för den fina kommentaren =) Ska bli super mysigt att träffa dig igen med. Ses snart =) Kramar

2009-05-15 @ 11:26:59
URL: http://nejaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0