Sandlåde byte=)

Halojsan!!

Japp, då var det onsdag och min lediga dag..alltid lika gött att sega på morgonen o ta det lugnt..!!När vi hade ätit frukost så plingade det på dörren och utanför stod Matilda, Winnies dagis kompis och ville att Winnie skulle följa med ut o cykla. Det ville hon såklart..Jag o Emmie hängde oxå på ut en sväng..Herregud vilken blåst det var ute.



Emmie träffade Ofelia i sandlådan..dom e som syskon dom två..Antingen funkar det kanon eller så blir det rena rama kaoset när dom alltid ska ha samma sak.. Här bakar dom pannkakor till oss..=).  (Emmie i jacka från Helly Hansen NU:30%, Jeans från Diesel. Och Ofelia har Molo fleece,villervalla kjol och Katvig tights.)



Winnie o Matilda tröttnade på cyklingen efter en stund o lekte i lekstugan, här på väg ner för att hämta en docka.(Molo top & Diesel jeans.)



Som jag sa..efter ett tag blev det kaos. Både jag o Elisabet fick springa hem efter nappar..Emmie ville absolut inte till mig utan det var bara Elisabet som gällde=)..Ann-Sofie med en nykläckt lite bebis, deras lilla 3:a ,John..sååå söt!!  Ska ner till dom lite senare o fika lite på deras lekplats..Elisabet o Sara på gården ska oxå med samt våran klan av ungar. Kul med en annan lekplats miljö.. Vad gjorde man innan man fick barn egentligen...=). Inte var man nöjd en dag för att man gjorde något så crazy som att byta fik eller ngt..!!ha ha Snacka om att livet förändras och det bästa är att man ÄLSKAR verkligen detta härliga kaos liv med allt var det innebär=)

Nu e det lunchdax!!

Höres senare alla glada!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0