Klämdag!

Haloj..

Klämdag som det så fint heter. Och både jag o Ronnie e lediga..kors i krösamoset!!  Lite trist väder bara..,vad ska vi hitta på för något kul tro?? Hmm tål att tänkas lite mer på, ..! Igår avslutade vi eftermiddagen nere vid fästningen. Det e så mysigt där och "gott"..(för dom har världsgo mjukglass där, yamii =).



(Hummel tröjor.)



Måste bara säga att det e super kul att så många läser våran smått "konstiga blogg"..ha ha.  Ni får jätte gärna lämna en kommentar då o då i kommentarsfältet under inlägget.Och det behöver inte handla om texten utan om ni har någon annan fråga el. bara vill säga hej;-)  Jag läser själv lite bloggar o e apkass på att lämna kommentar, men har blivit bättre nu när jag märker hur kul det är att få själv!!! Har fått lite frågor på mailen samt i butiken så inom kort kommer frågor o svar..(det e tydligen så man gör när man bloggar.)

Nä nu ska jag in o hämta Emmie i sin säng..hon har precis vaknat...!!!



Gomorrron =). Kanske ska byta till en större säng snart..;-)   (Pyjamas från Max collection.)

Ha en bra dag så höres vi lite senare!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0