Badplagg o Uvdräkt 30%

Haloj..

Imorgon bär det av till ytterligare ett bröllop. Ska fara till Sundsvall imorgon och kommer hem på söndag kväll. Ska bli super kul men man e dock lite slut efter alla dessa möhippor o bröllop som varit i maj..så någonstans måste jag erkänna att jag längtar till juni..En månad som ligger spegelblank framför oss...endast vardags kaos o impuls happenings!!

Paret som gifter sig heter Jenny o Petter, Jenny är en av mina bästa vänner. Ni kanske har stött på henne på småtufft där hon hjälper till lite då o då. Alicia hennes dotter är mitt gudbarn, hon var först med barn i vårat lilla gäng så det är allt lite speciellt sen fick hon lille William, eller lille o lille..han blir 6år snart. Herregud va tiden springer iväg.. Ska allt ta några fina kort i helgen..



Alicia idolen modellar.. Leia o Winnie har något att lära upp till kan man säga..=)

GLÖM NU INTE GOTT FOLK...KUPONG I KUNGÄLVSPOSTEN..(2 olika) Den ena 30% på valfritt badplagg el,Uvdräkt från b l a Panos Emporio. Eller 20% på ett köptillfälle.,gäller t om nu på lördag.


 
Malcolm i badshorts från Quiksilver och Emmie i Uv dress från Panos.(finns även i blå/turkos och gul/orange).



Bikinibyxa från Panos, finns i flera färger.



Badräkt från Panos..

Åhh härligt o se sol o värme!! LÄNGTAR!!!

Gonatt alla!! Höres imorgon.

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0