25% på regnkläder!!

Haloj alla!!

Då var man hemma efter att ha varit på möte nere på klocktornet..Fick stoppa in huvudet lite försiktigt o kolla om alla hade haft vattenkoppor innan vi gjorde entré. Det hade alla, annars hade Elisabet fått sköta den biten. Nu är vi hemma o prickekorven sover, ska läsa lite jobbmail o ringa några samtal sen ska vi ner o hämta Winnie på dagis.



Winnie med sin såpbubblemaskin hon fick från Marie o Jocke igår..Tack va söta ni är!! ( Metoo tunika o Levis jeans).

Ni anar inte hur LYCLIG jag är idag, känslan går inte att beskriva. Vågar knappt ta ut segern i förskott men på måndag ska mamma o pappa skriva på pappret som gör dom till ägare av en bostadsrätt här i KUNGÄLV=))..Yippi!!! Dom ska flytta hit....!! Efter ha köpt huset i Hunnebo så har det blivit samlingspunkten för hela familjen..tidigare var det Bollebygd men nu sitter dom där  två pers i ett stort hus på 300m2, pool o stor tomt med en massa måsten...plus att mamsen dessutom pendlar till småtufft o kungälv o papsen till gbg...Så mina kära tvillingbror o fantastiska Emilie ska köpa huset i Bollebygd....!!



Min kära mamma o pappa!! Som e det bästa som finns o som alltid ställer upp i vått o torrt.

Självklart måste jag erkänna att det givetvis blir lite lyxigt för oss, då Ronnie inte har sina föräldrar i livet o inga syskon så har vi inte så många barnvakter runt oss. Mina vänner och syskon ställer upp super mycket o även mamma o pappa..men det är ju när det verkligen är något som man ber om hjälp. Aldrig det där spontana i vardagen. Jag o Ronnie kanske äntligen kan unna oss en bio...ha ha har aldrig varit på det tillsammans!!



En dag som denna, regn o jag på strålande humör...Behövs nya regnkläder, säg blogg i kassan så får du 25% rabatt på valfria regnställ.Gäller även våra coola handmålade stövlar 129:-, sydväst och regnvantar!! Endast idag och imorgon Lördag 9/5.)

Hoppas det blir lite mer o göra i butiken idag, igår var en riktigt lugn dag.Ingen ville ge sig ut i skitvädret.. Satt o drömde att trollpackan som snodde alla kläder skulle komma in o göra rätt för sig men hon kom aldrig..hoppas hon stannar på blåkulla för gott..Nä nu ödslar vi inte tid på henne mer... fokus på alla fantastiska o underbara kunder som alltid bjuder på glatt humör o positiva vibbar. Ni är bäst!! Tack vare er, överlever vi!!

Nä nu ska jag jobba lite...sen ska jag ner till butiken när Ronnie har kommit hem. Åhhh va gla jag e♥

Kramelikram Annika♥


Kommentarer
Postat av: Lena

Nä men gud vad ROLIGT att din goa föräldrar ska flytta hit!! Då kanske man kan hälsa på de lite oftare :-)

2009-05-08 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0