Fantastisk helg!!!!!

Haloj alla!!

Då var man tillbax till verkligheten..

Vilken helg!!! Vi valde då att tillbringa 15 timmar i tåg på årets varmaste helg. Inte så kul..men utan tvekan var det värt det. Vi fick vara med om ett helt fantastiskt bröllop där en av mina allra bästa vänner gifte sig. Får rysningar bara jag tänker på det...Åhh va fina dom var Jenny o Petter och deras följe :-) Platsen dom hade valt för vigsel o fest var hos Petters Mamma & man ute på Alnön,strax utanför Sundsvall. Vi bodde i deras våning i stan och blev hämtade med båt på den stora dagen...shit va kul vi har haft!!

Jag vet att det e barnkläder som ska visas på bloggen...men ibland måste man bara dela med sig;-)


 
På väg till båten..



Petter o Jenny..



Och deras härliga följe..



Bruden och syster Stina..



Tjejorna har mått som fina fisken ute i Bollebygd hos mormor o morfar..badat järnet o hoppat studsmatta. Och Winnie har lekt med grannens tjej Amanda och så kom Johan o Emilie o hälsa på. Så nu sover dom gott i sina sänger. ska göra d-samma tänkte jag helt färdig. Önska det vore lördag idag så man åtminstone har en dag kvar på helgen..=)



Emilie och Winnie vid poolen i Bollebygd..här tillbringande dom helgen, Inte undra på att dom trivs:-)
Gonatt alla! Höres imorgon..Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0