Måndags trött!!

Haloj alla!!

Måndag och ny vecka åter igen...jisses va fort det går!! Var själv idag fram till två därför har det inte kommit något inlägg tidigare..sen när Elisabet väl kom var det lunchdax o sen var projekten igång. Klockan 4 stack jag där ifrån, lite lyxigt faktiskt eftersom jag skulle ha stängt idag. Så jag passa på att göra lite kungälv innan jag åkte hem.
 
Ronnie o tjejorna var i vanlig ordning ute på lekplatsen när jag kom hem.Emmie satt med napp i truten o ville inget hellre än hem o sova.., hade inte sovit middag på dagis..så vi har fått kämpa så inte hennes små blå ska gå igen under em. Nu e klockan sju och hon sover som en stock. 



Trött tjej..(Metoo top o humel byxor.)

Winnie är i full action fortfarande o brottas med pappa Ronnie=)..hon ska allt snart ner i bingen oxå den lilla trollungen..=) Hon e vanligtvis en riktig liten nattuggla men det sista har hon knappt hunnit lägga ner huvudet på kudden förrän hon har somnat.,.så peppa peppa.



Buseri...(Metoo top och hummelbyxor här oxå.)

Snart ska jag ta på joggingpjuxen o gå en promenix med Elisabet tänkte jag, ser att det små duggar lite ute..hoppas det slutar snart så det inte börjar regna mer..för då blir det nog soffan istället..ha ha kanske ska önska regn ändå=)...jag..lat??Nääe, lite kanske eller snarare mycket..Hmm 2010 då jäklar ;-)

Trevlig kväll alla!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0