Lipfärdig..

Gomorron..

Vilken natt..är helt lip färdig så trött är jag. Klockan halv 2 valde Emmie att börja gorma, till slut vann den sabla ungen och jag lyfte över henne till oss efter två timmars spring mellan rummen..till slut orkade jag bara inte längre. Hon var såå nöjd när hon kom in till oss.eftersom hon aldrig får det. Efter ha brottats med henne där kände jag hur tålamodet började ta slut...såg Ronnie ligga där på rygg och snarka..jag säger bara karljäv.."jag kan väl inte hjälpa att jag inte vaknar är hans försvar jämt"...grrr.. Tillslut såg jag Emmie krypa över till hans sida o pussa han på kinden o säga "pappa, emmie ser ut som en prickekorv" "imorron köpa apelsin till magen" hon menar medicin..ha ha då kunde jag inte låta bli att små le .Det kliade så på hennes lilla kropp...Sen vid halv 5 ville hon tillbax till sin säng..gött tänkte jag nu sover hon länge..Halv 7 ropade hon att hon hade en bajplutt i rumpan.....så det vara bara att byta blöja, lätt att somna om sen..Not.!!!

Ska bli spännande o se var denna dagen slutar..känner mig helt yr i bollen. Ska snart ner till banken o växla lite pengar till Jillsan som ska knega på småtufft idag. Du är en pärla Jill som ställer upp! Ska åka ner i em en sväng när Ronnie har kommit hem tänkte jag och få gjort nga måsten.Hoppas bara min bil blir klar i tid, den e på service idag plus att den får sina sommartofflor på..bättre sent en aldrig!!!Hmmm



Bildbevis..så här såg hon ut igår innan jag lämnade henne på dagis. Ha ha. Sitter o väntar på frukost,äter lite special k sålänge. (Emmie i Metoo klänning o Winnie i Metoo top.)



Idag..prickarna bara pluppar upp,...Rumpan är värst än sålänge..(kläder från villervalla.)

Ha en bra dag alla glada..Nu ropar prickekorven, måste gå=)

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0