Drama Queen!!

Gomorron Måndag och alla goa o glada!!!

Då var man på jobbet igen efter en lång helg..Båda tjejorna är på dagis...Var helt inställd på att vara hemma idag men igår kväll kolla jag igenom den lilla kroppen och nästan alla koppor är borta och dom enstaka som är kvar är torkade.
Så nu e det en bock i kanten..gött!!!

Eftersom Emmie har varit på dagis så lite nu det sista, så är hon  super ledsen när jag lämnar henne..även om man vet att det går över efter 2min så känns det i hjärtat när den lilla kroppen försöker hålla om mig sten hårt..och man får slita över henne till någon fröken..Men hon e en drama queen utan dess like...så som sagt så vet ja ju att hon har det super bra där o att så fort jag har kommit runt hörnet så flabbar hon o "gör lång näsa till mig"...=) 



Emmie vill oxå leka med puttekulor..Nej ropar Winnie bestämt. Men efter ett tag är dom polare igen..



Båda i kläder från Villervalla.

Näe, dax att gå ut o öppna gallret. Ska hänga ut Lipfish idag..kul kul.

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: Catina

Hej syster yster!

Vill bara säga att du är fantastisk på att blogga och att jag längtar ihjäl mig efter er och supersötisarna.



Stor kram

2009-05-25 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0