Italiensk afton!!

Gomorron alla!!

Idag e jag helt färdig..dels efter en otroligt mysig kväll hos Sarah. Tusen tack vännen..!! Hon hade dukat upp massa italienska godbitar och mums var gott det var. Och eftersom vi cyklade dit så slant det ner ett o annat glas vin oxå=)..Vi var 6 av 8 som kunde..Anna hade med sig sin lilla söta bebbe William, åhh va mysigt det var att snozza lite på han..!! som jag har nämnt tidigare så är det nog ganska ovanligt att man efter 5år fortfarande träffar sin föräldragrupp..för er som missade våra uppradade bebbar..kommer här ett nytt=)



Ida,Hugo, Wilma, Winnie, Matilda, Pontus, Johanna o Julia.

När jag kom hem o precis hade lagt mig så vaknade Winnie med "kli"panik!! Så det har tyvärr inte blivit så många timmars sömn inatt. Så det blir en dag i slow motion kan man lugnt säga...Ska cykla ner till söta Anna o låna lite Tavegyl nu så vi höres senare.

Här e dgens outfit:från Winnie!!



Roxy tunika o Levis jeans!



Ap ungen...(levis top.)

Ha en bra dag alla!!!

Kramiz Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0