Miljö ombyte!!

Gokväll..!!

Som vanligt e jag helt slut efter min lediga dag..slut på ett annat sätt än vad jag är när jag jobbar. Så det e snart dax att bänka sig framför Tv:n och kolla på Grey`s, Ronnie blir kvar där nere framför fotbollen..Brukar allt bli så en del kvällar i veckan, vi har inte riktigt samma smak vad det gäller tv program. Och vi är inte paret som sitter o tittar varandra djupt in i ögonen 7dar i veckan..ha ha Så thank u för burken=)ett skönt sätt att gå ner i varv på kvällen.

Eftermiddagen var super mysig, som ni ser på Elisabets inlägg. Som sagt skönt med lite miljö ombyte. Nere i butiken har Mamsen o Linnea haft å göra idag hoppas att ni kommer ner en sväng till mig o Elisabet imorgon och tjingsar=)





som Elisabet skrev så vägra Ofelia åka ner om inte.....



Mamma Elisabet åkte med..(Metoo tights o Molo fleece.)



Ibland så...lyser syskon kärleken igenom...!! Tur e väl det, annars hade både varit flintskalliga, så som dom drar varandra i håret..=)

Natti natti...sov så gott!!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Tjoho! Vilken bra blogg! Gillar alla glada & spontana bran. Dom har blivit så stora dina flickor. Helt galet! Kram

2009-05-28 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0