Sandlåde häng!

Gokväll alla som fortfarande sitter vid datorn o lurar!!

Har själv gått igenom min lilla blogglista o e redo att snart göra ett magplask i sängen..helt slut. Dagen har rullat på bra, var lite orolig att den skulle kännas sådär super lång och seg som den kan kännas efter ha rullat hatt på krogen en kväll...men den har gått förvånadsvärt bra o lagom fort...=)

Först på programmet idag var Winnies dans uppvisning..hennes grupp var små nyckelpigor. Satt där med ett fånigt leende på läpparna och kom på mig själv med att sträcka på mig lite extra när Winnie fladdrade runt på scen..Min lilla tjej vågar gå ut där med en hel biosalong full med folk=) Det e stort i min lilla värld. Tänk va stolt man e över sina små liv. Undra hur stolt man är när dom e 17år och grannarna ringer o talar om att min lilla nyckelpiga ligger på rygg o sprattlar utanför krogen...hmm. Åhh varför började jag tänka på det nu..Ångest!



Nöjda o glada tjejor på scen..Felicia o Winnie. (Tunika från Mexx)

Sen efter dansen kom Freddie o Edwin på ett spontan besök, super mysigt. Sen tillbringade vi resten av eftermiddagen ute i sandlådan samt att  jag o Emmie var inne hos Elisabet o Ofelia en stund .Då Emmie absolut inte kunde vänta tills Ofelia hade ätit färdigt...trots att hon kom direkt från middagsbordet hemma kunde hon inte låta bli att tigga till sig lite pyttipanna av Elisabet..härligt matvrak man har=).



(Elisabet har top o tröja från Sobea..finns i butiken och Emmie har klänning från Villervalla.)



Äpple mys framför Dora till efterätt.



Här bakas det kladdkaka..(Winnie i molo tights, villervalla kjol o tröja från Katvig.)



Molofleecar..



Emmie tar spring fart på Elisabet=)



Det nya nu...stå på gungan..!!

Gonatt alla..sov gott o dröm sött!! Höres imorgon / Kram Annika♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0