MOLO!!!

MOLO GÖR MIG GLAD!! Jag älskar deras kläder o färger..ni som läser bloggen lite då o då har säkerligen märkt detta=) Kan hålla med om att det är lite väl dyrt, men designen på deras print är så speciella o deras fantastiska kvalitè går inte av för hackor.. Dock är det inte samma sug o hugg som det var precis i början...e det på väg ner lite kanske, för att stilla lite o sen dra upp till höga höjder igen..En sak är säkert, det stannar hos oss ett bra tag till,.för jag samt Elisabet och massor av trogna molo fans ÄLSKAR DET!!!

En liten nostalgi tripp i Molos värld med mina sessor=)





Barnens kusin Lotta helt i Molo.











Ett liten flaschback...på tidigare säsonger. Nu ser vi fram emot den nya kollektionen som kommer i Augusti. Ska visa er någon dag en lite förhands titt var ni har att vänta...=) Den som väntar på något gott...

Imorgon hörs vi igen mina vänner!! Nu e det dax för sängen o Desperate Housewifes...Konstigare serie får man leta efter men jag gillar det..

Gonatt o Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0