Sundsvall

Hej go vänner!!!

Lite smått stressad är man..fast vi inte ska åka än på några timmar. Packade i morse innan jag lämnade kidsen på dagis.Känns som jag har glömt hälften..men men det finns väl butiker öppna i Sundsvall imorgon tänker ja.. Nu e jag på jobbet en stund o knegar lite..!! Ska möta upp resten av gänget lite senare på Sanna och Jills jobb o ställa bilen där. Stackars dom som ska sitta i våran vagn på tåget..ska öva sång där..Iihh kommer låta sådär och mycket!! Kanske blir utslängda på vägen...


Ofelia o Emmie leker affär. (Ofelia,Nova star t-shirt, molo mysisar..Emmie i Novastar brallor o villervalla top.)

Mamma ska hämta tjejorna på dagis, som längtar så dom kan dö!! Åka till Bollebygd och hoppa studsmatta, titta på hästarna och bli matade av godsaker och träffa morfar=). Kan ju inte bli bättre. Kommer sakna dom små liven..e dock skönt att få längta lite ibland.



Älskade favvis mormor..

Ha nu en helt fantastisk helg, får se om det blir något bloggande från mig..om jag får tillgång till någon dator.Annars höres vi på söndag...Elisabet får blogga desto mer=)

Kramelikram Annika♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0