Ny vecka!

Ibland undrar man vart allt folk har tagit vägen. Idag har det varit en väääldigt lugn dag på småtufft. Vart är allt folk? Kanske på jobbet...eller? Det som är positivt är att man hinner greja mycket, t.ex fylla på varor, larma mm.
Idag har  farmor haft barnen och äntligen börjar det bli lättare att lämna Ofelia. Hon har hela våren varit super ledsen när jag lämnat henne, och det gör så ont i en att lämna sitt barn skrikande, men nu äntligen börjar det släppa. Idag när jag gick så började läppen darra, men då kom hennes underbara storebror och tog hand om henne och började leka och vips så var hon glad igen.
Hemma var det full rulle på gatan när jag kom hem, och Emmie satt på våran trappa och solade sej.


Molo fleece och Nova Star byxor.


Ofelia är arg för att jag inte förstog vad det var hon ville ha som låg på hatthyllan.
Tröja Nova star, kjol Villervalla och tights Katvig.


Glad igen. Det var hårbandet som hon ville ha. Att du inte fattade det med en gång mamma!!!



Här är Gais tröjan som Malcolm fick på matchen igår. Han är väldig nöjd med den och det var det första han sa imorse att han ville ha den på sej.
Shorts från MeToo.


Självklart fick Ofelia oxå nått. En Gaismössa!
Nu är det City akuten som gäller medans Robert damsuger.
Elisabet

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är inte så att barnen gillar gias va? Eller det kanske är mamma och pappa som gör det ;-) Kram

2009-05-12 @ 11:03:01
URL: http://nejaos.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Dom har valt att heja på Gais helt själva. Jag lovar...

2009-05-12 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0