Molo fleece!!!

Gomiddag alla!!

Hoppas helgen varit bra..!! Då var det måndag igen..vad händer idag då?? Hade tänkt att hänga om men den gnistan vill inte vakna i mig..hoppas att den dyker upp under dagen=). Idag kom det solhattar från Villervalla för er som siktat in er på en sådan nu i solskenet.

Molo fleece, alla som provar denna underbara fleece jacka blir fast=). Finns från halvåret o upp till 152cl. Får mail dagligen om folk som bara måste ha...Vi har nga kvar dock väldigt utplockat i storlekar. Kan trösta er som har mailat att färgerna som kommer till hösten e sååå fina. Vi fick värsta beslutsångesten när vi la ordern...men det slutade med att vi valde: Turkos/Cerice, Lila/Grön, Röd/svart, Brun/orange. Kan oxå glädja er med att priset går ner lite..kors i krösamoset..det e inte ofta det går åt det hållet. Kommer kosta 499:-...mot nuvarande pris 549:-. Inte mycket men lite.



Söta Edvin o Lova i sina fleecar.



Noel o Liam i sina o Anton o Casper i Diesel tröjor.(deras molo fleecar ligger hemma..). Nästan alla mina vänners ungar går omkring med en=)-

Mina o Elisabets ungar ser ni ju i fleecarna var o varannan dag=)..så det e bara glida lite längre ner på bloggen så ser ni ni som e nya på bloggen. Måste säga att vi är jätte glada att så många följer våran blogg..vill oxå påminna om att ni super gärna får maila sköna bilder på era fina barn.([email protected]) Längre fram ska vi börja ha lite roliga tävlingar där man kan vinna fina priser. Säger jag för mycket om jag avslöjar att det handlar om mjuka paket..hi hi.

Ha det bäst!! Så höres vi senare!! Länge leve MOLO fleecen...=)

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0