Lördag!!

Haloj alla!!

Sol sol sol...Yippi!!! Helt UNDERBART blir glad i hela kroppen. Synd bara att jag står i en just nu tom affär o väntar som en ko som ska på grönbete på att komma ut i det fina vädret...=). Såååå desperat så jag ringde till Linnea precis o bad henne komma o jobba lite i em...!! And guess what??? Hon kommer, hon e en klippa hon=)...

Winnie är här o hjälper mig lite, då Ronnie skulle iväg till Bilaffären och se vad han får i inbyte på sin bil då han har beställt en ny. Och det e sådär att ha med båda barnen då dom älskar att retas...Så Winnie sitter här som ett litet ljus o målar lite..Tur att det e lördag, tröttnar hon kan vi alltid gå till kjorren o köpa lite lördags godis.



Vi fortsätter o vara Svenssons ett tag till...Blir en Volvo V70  om han inte har ändrat sig på vägen vill säga...=). Har varit allt från Audi A4 till u name it!!!

Ikväll ska vi grilla med Susanna o Sami o barnen, ska bli super mysigt...vattnas i munnen bara jag tänker på grillat..mums filibaba!! Fick reda på att Jill o Peter o barnen kanske kommer oxå...Va trevligt!! Hittade precis ett kort på deras söta barn...



(Leia, klänning från Villervalla o Liam i pikè från Quiksilver,)



Anton O Casper....Hummel kids=)...

Nu kommer det lite folk så hej så länge!!! Höres sen..

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en mysig kväll hälsa Sussanne kram

2009-05-16 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0