Liljekonvalj!!

Gokväll!!

Dagen på Små tufft gick fort idag..fick galgat upp o larmat Lipfish!! Har redan sålt en hel del så det känns som vi gjorde rätt att ta in lite. Så tack för det tipset mina vänner!! När jag hade hämtat barnen på dagis var det fullt ös som vanligt, Räknade till 16 barn på våran trötta lilla lekplats nu på eftermiddagen..tur att dom har grym fantasi..=)

Emmie hade vägrat sova på dagis idag men var förhållande vis lugn o glad..så länge hon fick som hon ville dvs..bestämda unge!! Undrar verkligen om förskole personalen är ärliga el,om dom låser in henne i torkskåpet ibland för att få lite lugn o ro..skämt åsido, men dom säger att hon e på el.av..antingen super glad el,super arg..Hmm



Här sitter dom o planerar bus..=)



(Malcolm i Hummel jacka, Winnie i Molo fleece och Felicia i hood från Ticket.)

Winnie följde med våran kära granne Linn på tur, hon brukar ta med sig ett gäng ungar till skogen. Idag skulle dom gå o plocka liljekonvalj.Så jag har en fin liten bukett på köksbordet. När dom gick passade Ofelia på att smita in hit..Dom blev så glada att se varandra så det blev en liten puss...och sen var buset igång.



(Villervalla klänning och molo tröja.)



Åhh vad jag ångrar att inte jag tog dom Mexx byxorna till Emmie...finns inte kvar i hennes storlek=(.. Och tyvärr eftersom man kan ha dom som trekvarts långa shorts lär ju Ofelia inte växa ur dom heller...!!



Här sitter dom o leker med mina ljus stakar..inte undra på att allt man har är fullt med "tallande" små fingeravtryck =)Aja Baja.

Nu ska jag ner till mitt tredje hem efter lekplatsen..nämligen Maxi. Så hej då..sov så gott!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0