Gonatt från 23:an oxå!!

Heje!!

Dax för oss o säga gonatt oxå!! Har haft en rejäl röjar dag idag, känner mig sååå duktig o nöjd=)..Fått rensat o slängt o putsat o fejat...Ronnie har suckat periodvis och kallat mig för kommendoran;-). Idag har verkligen varit en sådan dag då jag stört mig så fort han har satt ner sin ända i soffan..Ha ha..Stackarn, han e helt slut nu!! Så fort han har försvunnit har jag efterlyst han med lupp...!!



Vacker syn när man står o diskar i köket..(Winnie i peak performance tröja.)..Väntar o väntar på detta märke, så till dess får vi handla det av Söta Anna på lilla stjärnan i metropolen Ubbhult=)..

Men nu ligger han o göttar ner sig i soffan,..och erkänner faktiskt att den e bra mycket godare o ligga där med ett sånt här dagsverk...Vi tog en liten hål timme o va ute så Winnie fick tränat på cykeln. Nu går det riktigt bra, så i veckan får hon peka ut den hon vill ha=). Va så mallig o nöjd när hon ringde mormor..



Emmie ska bestämt ha med alla bebbar i sängen när hon ska sova...

Nä, nu ska jag ner o äta en kvälls macka o sen krypa till kojs...Ladda inför tandläkar besök med Emmie o jobb imorgon. Ska bli kul o se om jag får henne att gapa på beställning.

Gonatt alla..höres imorgon!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0