Godnatt.

Min lilla prinsessa har börjat att få svårt att somna på kvällarna. Antagligen börjar det att bli dax för att hoppa över middagsluren, men det är så himla skönt när hon sover! Det lilla avbrottet mitt på dagen är så välbehövligt, framför allt dom dagarna som Malcolm är på dagis. Det finns inget skönare än att äta lunch och sedan lägga henne och veta att man har nästan en timma helt själv! Men som sagt nu börjar kvällarna bli lite jobbiga, för nästan första gången sedan hon slutade med spjälsäng så gick hon upp. Hon ställde sej vid trappan och ropade:
-Mamma, jag är vaken!
-Men du ska sova.
-NEJ

Sen kom hon på allt möjligt som hon behövde, som att byta blöja och dricka, och sen kom hon på att hon var hungrig oxå. Men det blev ingen mat eftersom hon just druckit välling. Just nu ligger hon uppe i sitt rum och sjunger "ja må hon leva".
Vad ska man göra med denna bestämda lilla dam??? Det värsta är att hon gör allt detta på ett väldigt charmigt sätt så man kan inte låta bli att skratta åt henne. Här kommer lite kvälls kort på denna lilla ängel.




Hon ser i alla fall väldigt snäll ut på bilderna.
Godnatt! Elisabet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är bedårande söt ! jag vet hur det kan vara har en likadan tjej en riktig nattuggla. vi syns i veckan kram

2009-05-17 @ 20:49:00
Postat av: [ lilla fru werner ]

Vilken liten bustjej!!! Söt!!

2009-05-17 @ 21:19:10
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0