Gammal??

Imorse fick Malcolm mej att känna mej gammal. Han satt och tittade på tv när jag kom in i rummet.
-Är det Björnes magasin, frågade jag
-Ja, hur visste du det?
-För det tittade jag på när jag var liten.
-Va, fanns det när du var liten, det var ju länge sen!
Just då när han sa så och tittade på mej med stora ögon så kände jag mej som om jag var stenåldersgammal. Kul start på dagen.

Malcolm följde med grannen Linn och några barn till skogen igår kväll. Då var det en gren som smätte till han under ögat, så på kortet här nere ser det ut som om han varit med om värsta slagsmålet.


Skjorta från Nova Star och shorts från Mexx.

Ofelias outfit är från Molo.
Ha en bra dag alla. Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0