Fredag!!

Gomorron!!

Fredag, knallblå himmel....kan det bli bättre!!! Ja just det, jag jobbar ju imorgon...blir ingen lång helg direkt men det ska bli skönt att bara vara..Inget bröllop el,möhippa. Bara softa o göra ingenting..!! Okej, kanske städa lite då!! Mitt hem är väldigt fint när det e molningt o regningt men när solen lyser in..aj aj, då syns all skit och mina fönster ska vi inte tala om..Hmm



Morgon frillan e go...=) (Top och byxor från Molo.)



Super nöjd, brödet var slut så det blev rostat bröd..Vilken lyx!! 

Nu väntar jag på Elisabet och hennes små liv..En säljare från Lipfish kommer nu klockan 10, o mamma e ledig så jag bad hon komma ner. Så vi får muta Malcolm o Ofelia i barnhörnan med Dora o salta pinnar...Hoppas psykopaten från igår kommer då=)...ska jag springa till kjorren o köpa ett berg med chocklad till dom...;-).

Näe nu måste jag öppna upp..lätt o fastna här!!

Jag skriver mera lite senare! Ha en underbar fredag mina vänner!!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså den söta ungen, man vill ju bara äta upp henne!

2009-05-15 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0