Emmies inlägg=)



Hej alla!! Idag har jag haft en kanon kul dag på dagis. Och vet ni va..imorgon blir jag 2år..alla frågar vad jag önskar mig..och då säger jag allt med Pippi! Och nu när jag blir så stor kan ja allt själv ,mamma får inte hjälpa mig med något. Här har jag precis kommit in från lekplatsen och klär av mig min jacka..(Metoo).



Och mina skor...(Top från Mexx o byxa från hummel.)



Sen e det dax att sova i min Pippi pyjamas, min stora syster Winnie läser en gonatt saga för mig..men just nu vill jag upp o leka med henne och inte ligga här. Sova e ju inget kul. (Winnie har Me too top,kjol från Molo och tights från Mexx).

Gonatt../ Emmie♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till det sötaste lilla busfröet som fyller två år idag!! Hurra hurra hurra!!!

Massa pussar och kramar från Lova, Edvin, Lena och Freddie

2009-05-05 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0