Dubbelmoral!

Haloj...

Snacka om dubbelmoral...Här förespråkar jag ledighet o stängt i klocktornet och vad gör vi?? Åker in till stan o shoppar, skyller dock på min kära sambo då han kom på i sista sekund att det  hade varit kul att ha något nytt att  ta på sig imorgon på bröllopet...Karlar säger jag igen. Alltid ute i sista sekund=). Men men han fick handlat en outfit tillslut,. och känner sig nöjd o glad. Tjejorna höll sig i skinnet..(får dock erkänna att mut morsan hade varit framme...om dom gick snällt utan o gnälla skulle vi glida in på leksaksaffären det sista.) Så det blev en rockring till Winnie och en pippi bok till Emmie.







(Winnie i klänning från Metoo o top från Mexx och Emmie i Diesel top och kjol från Nova star.)

Nu e det slappa som gäller för min del, tjejorna röjer i lekstugan med Agnes o Josefin o Ronnie spolar av altanen och jag ska lägga mig i solen o läsa lite tänkte jag. Får se hur många meningar jag hinner.....

Ha en härlig ledig dag alla!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0