Dora.

Nu sitter man här framför datorn igen. Ofelia sitter och tittar på Dora utforskaren. Gud vad jag är trött på Dora! Men så länge hon sitter och är nöja så ska jag inte klaga.
Imorse ställde jag klockan på 06.30 och gick upp och tog en morgon promenad. Det var jätte skönt. Men det känndes lite knäppt att gå upp frivilligt när alla andra låg och sov. Får väl se hur många mornar det håller...
Efter dagis lämningen så stannade Ofelia kvar en stund ute och gjorde "soppa". Det är så härligt att hon kan leka själv ibland, så man får gjort lite.


Här sitter hon och gör soppa. Mexx klänning, Molo tights och Didriksson jacka.

När hon inte trodde att jag såg så tog hon jord från blommorna.
Hej hej nu är det dax att umgås lite med dottern, och förhoppningsvis stänga av Dora lite.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0