Bröllops yra igen!!

Gomorron!!

Hoppas att ni har sovit riktigt gott...erkänn man blir glad när man vaknar o det är knallblå himmel o sol.... Hoppas bara att det håller i sig nu för Tosse O Lella som ska gifta sig idag ute på Marstrand. Ska bli super duper kul att gå på bröllop...! Är alltid så kul med sån mix av människor det blir på en sådan fest..Linnea skulle ha passat barnen men eftersom dom inte e helt friska så rycker Mamma o Emilie in..Pappa skulle iväg på något.och Johan jobbar. Barnen jublar o bara längtar tills dom kommer...

Min kära sambo är som vanligt ute i sista sekund..så han ska sticka till stan nu o inhandla det sista "lilla xtra" till sin outfit. Även om vi var på bröllop nyss så var det ett lite mer "leisure" bröllop. Nu e det kyrka o hela baletten, så det e bara att dra på sig kostymen å klänningen o se glad ut=)... Jag e verkligen ingen klänning tjej utan en mer jeans typ så jag trivs sådär i min outfit så jag får helt enkelt "vina"mig bekväm...;-)



Winnie har fått en idèe att hon vill se ut som Britta eller någon i Bullerbyn. Så hon har snott rosetterna från Emmies Pippi stol...Ha ha. Ser sådär ut=). (Metoo klänning o Mexx top.)


Emmie valt film..guess what!! Pippi.... (Metoo klänning)

Nä, dax att dra igång dagen..hoppas ni får det helt fantastiskt i solen idag!!

Ta hand om er../ Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0