50% på Ida T...

Haloj!!!

Vilken dag!! Man känner sig väldigt mycket piggare när solen tittar fram och man känner att huden stramar lite av sandlåde brännan=)...Så det var väl lite av den energin jag behövde kan jag tro...

Idag efter frukost åkte vi ner till Susanna och Anton o Casper..och bytte lekplats miljö lite..ha  ha sen när klockan slog lunch åkte vi upp till oss. Susanna o grabbarna hängde på. Så det har varit en lugn o skön mysdag..med lek o bus!!





Anton o Casper satt o spela när vi kom..(Anton har hummel t-shirt o shorts o Quiksilver keps o Casper har Hummeltröja, dodipetto shorts o Helly hansen keps.)



Emmie i Zip från Hummel o molo mysisar..



Winnie i klänning från Mexx o Nyckelpige leggins från Nowali.



Anton o Casper har fått på sig zippar...Hummel och Dodipetto.

Dagsrapporten från Småtufft va sådär..antar att folk nyttjar det fina vädret o hoppar att gå i affärer...Hoppas på mera drag imorgon. Ska kanske locka er med något...Ida T kommer vi sälja ut för 50% från imorgon..Anledningen är att vi inte ska ha det till hösten!! Så passa på o fynda lite=)...

Nää, nu ska jag ut o gå tänkte jag..hmm var ett tag sen sist!! Kass man e..har ingen som helst karaktär!! Tryckte i mig ett paket Remi idag så jag får gå långt....=)).

Kram o Gonatt Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ! gå en sväng för mig oxå jag har varit slö några dagar. Jag skall vara i gbg imorron men kommer förbi en sväng på fredag hos er stora kramen

2009-05-13 @ 19:16:10
Postat av: Susanna

Det är våra sötisar det :) Tusen tack för en super mysig dag. vi hörs morgon love u pöss

2009-05-13 @ 20:57:29
Postat av: Linnéa

Vilken härlig dag ni haft =) Hoppas allt är fint med er alla. Kram på er

2009-05-14 @ 08:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0