Pino äter=)

Idag när vi kom hem från dagis så ville tjejorna ut o leka...det underbara med det här vädret e att alla kommer fram från sitt ide,där man har boat hela vintern..så det var fullt med barn o föräldrar vid lekplatsen. Hoppas nu detta vädret håller i sig....

När det var dax att gå hem ville Ofelia följa med Emmie hem o leka..o dom lekte super bra! Jag hörde inte "min" en ända gång utan dom dela med sig!! Kors i krösamoset=) Sen kom Robert för att hämta Ofelia o då ville Emmie med dom hem. Så hon åt middag där..ha ha 2år o redan tajta polare..



Sen var det lite mys i soffan o gonatt!!! Ronnie min kära sambo brukar läsa för Winnie medans jag får svarte petter o får läsa för Emmie...hon e riktigt mammig på kvällarna...Nu börjar det bli lite variation på böckerna men Pino ska läsas varje kväll. suck! Pino äter frukost,pino leker med bilen,pino går ut.....

Gonatt, dax för tv soffan!! /Annika


Kommentarer
Postat av: Linnéa

När kommer Sobea-inlägget, hahaha =)

2009-03-18 @ 12:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0