Ledig!!!

Gomorron!!

Onsdag och min lediga dag..=). I dag ska vi inte stressa runt som yra höns som vi gjorde förra onsdagen utan bara ta dagen som den kommer...ingen stress!!! Ska bli sååå skönt!! Solen skiner dessutom,kan det bli bättre...ha ha snacka om att måla upp en bild, låter som jag ska ligga i en hängmatta hela dagen medans barnen sitter o tittar på med tindrande ögon. Vi får helt enkelt se vad den landar men skönt o inte ha massa in planerat.

Som ni förstår när ni ser mina bilder så har våran kamera ballat ur så det blir att önska sig en ny,fyller ju på lördag... Så Ronnie hoppas du läser detta o fattar piken=). Kolla bara på Elisabets bilder kontra mina suddiga..hmmm.

Dagens outfit:



Winnie har klänning från Metoo helt ny i butiken o Emmie har en tröja från molo.

Eftersom varken jag eller Elisabet knappt läst en blogg innan vi startade denna så e vi super glada om vi får lite hjälp på traven. Har ni nga tips eller ideér på vad ni tycker vi ska skriva om eller ta upp här i bloggen så blir vi jätte glada. Maila oss på [email protected] el, [email protected] . Vi har haft väldigt struligt med våran data kassa men så fort vi får ordning på den så e tanken att vi ska öppna en web butik, känns spännande. Därav ideén att börja blogga, och det kan vi tacka våran grann butik Sweet för som tipsade oss om det. Så tack Linn o Tina<3 (sweetstar.se).

Ha en riktigt bra dag alla!!!

Kram Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0