Hysterisk mamma!!

Rubriken säger allt idag,.min morgon började med att Emmie klättrade upp i sin dockvagn o bang sa det o sen kom vrålet...det där vrålet där man hör att nu fick hon ont på riktigt..Sprang in i rummet o där låg hon med blod som rann ur näsa o mun. I panik...lyfte jag upp henne o sprang runt runt, helt hysteriskt o ropade på stackars Winnie som om hon skulle kunna ta över. Ring pappa ropa jag o hon titta på mig som om jag kom från rymden. Stackarn!! Men efter ett tag insåg jag att det inte var nga lösa tänder utan en spräckt läpp...men shit vad det kan blöda ur en sån liten mun. Pluttan<3



Sen när vi hade tagit på oss o varvat ner, fick hon äta halva frukosten i soffan framför Pippi. Som om det inte var nog med det så gjorde hon ett magplask utanför dagis..Kul start på dagen. Nu står vi här i butiken o undrar vad allt folk tagit vägen. Så kom hit...så vi får jobba lite=). ( Emmie har klänning o tights från villervalla.)

Ha en bra dag alla! / Kram Annika


Kommentarer
Postat av: Iréne

Hej Annika, vilken dag ni har haft.... Hoppas att allt nu är OK. Jag måste verkligen berömma er för era fantastiskt fina foton på era underbara ungar. Man blir lycklig av att se dem och i så härliga färger på alla kläder.Bästa reklamen ........Bamsekram till er alla/Iréne

2009-03-26 @ 21:24:34
Postat av: Anonym

Hej ! Fy.. era stackare vilken morgon! Tur att det bara va läppen. Vi har oxå haft as lugnt men till helgen kommer det. Vi syns !

2009-03-26 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0