Utflykt i vårvädret.

I dag bestämde vi oss för att hitta på något roligt. Eftersom Malcolm är ledig på fredagar så är det mysigt att göra något. Vi bestämde oss för att sticka till ankdammen tillsammans med Malcolms dagis kompis William och hans mamma och lillasyster. Eftersom det var så fint väder så gick vi ner. Malcolm och William cyklade hela vägen dit och hem. Hur duktiga som helst! Det är så himmla mysigt att hitta på saker med barnen, för man ser hur kul dom tycker att det är.


Overall från Molo, mössa från Nova Star.

  Hmmm, vad ska jag hitta på för bus...

Självklart hittade dom det lerigaste stället som fanns på hela lekplatsen och gjorde chokladtårta!!. Lite leriga blev dom.


Jacka och byxa från HellyHansen. Mössa från Villervalla.

Efter denna heldag ute så ska jag bara sitta i soffan och njuta, och ladda inför garageförsäljningen imorgon.
(Till middag grillade vi för första gången i år. Det var verkligen gott. Synd bara att det var för kallt för att sitta ute.)

Ha en trevlig fredags kväll.
/Elisabet

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag säger bara Helly Hansens ytterkläder är helt suveräna! Har nästan bara använt det till mina små älsklingar och det är oslagbart! Tål mycket väta, torkskåp och framför allt slitage (det blir ju en del). Plus fördelen att materialet är så lätt och andas så bra. Kan varmt rekommenderas!

2009-03-23 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0