Stressigt.

Nu är det fullt upp i mitt liv. Huset är helt uppånerpå, det flyger sågspån vart jag än går, jag behöver tvätta men det går inte för det är sågspån och snickare i hela tvättstugan. Jag behöver packa inför fjällen, men det går inte för jag behöver tvätta först. Alla möbler ska flyttas och plastas in för att målaren ska kunna tapetsera. Där imellan ska man hinna träna och laga mat och ta hand om barnen. Var ska jag börja.?.
Nu för tiden när jag tar fram kameran så ser det ut så här:



Ofelia springer och gömmer sej under trappan.

       '
Alla kläder från Molo.
Malcolm däremot springer och hämtar kameran hela tiden och undrar om inte jag ska ta lite kort nu. Imorse sprang han och hämtade den och ville själv ta ett kort på Ofelia. Han klarade det riktigt bra. Så här blev det:



Sen satt dom i våran säng en stund och ritade på Ofelias rittavla och kom överens. Helt otroligt.



Malcolm har tröja från Villervalla och byxor från Katvig. Ofelia har tröja från Villervalla och byxor från MeToo.

Nu ska jag fortsätta att städa så att det är rent och fint imorgon när snickarna kommer och ska såga och damma ner..
Godnatt. /Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0