Sol sol sol!!

Gomiddag alla!!!

Vilket underbart väder...,men jag får njuta av det lite senare då jag slutar tidigt idag. Nu e det packa upp varor som gäller,.Kom ju massa varor igår igen. Jag som redan har spräckt min budget vad det gäller tjejorna. Ni anar inte hur det kliar i fingrarna när det kommer nyheter,..=). Åhh vilka nyheter då,färgsprakande klänningar o kjolar o toppar från metoo. I like!!!!! Kom en super cool t-shirt på kille...en Anton t-shirt han som gillar djur som helst ska se lite hemska ut. En scary fish t-shirt=). ett par super snygga rutiga bermuda shorts...m.m

  

Igår var det ju Winnie födelsedag, blev ingen riktig uppvaktning på sängen då Ronnie började super tidigt..kändes sådär o gå in o sjunga ja må hon leva vid fem bläcket. så det fick bli ngn present när hon vaknade o så blev det nga mer på kvällskvisten. Det blev möbler till det nya dockskåpet,pyssel...m.m. Min kära sambo älskar golf, ibland tror jag han gillar golfen mer än mig..haha...Så Winnie fick ett medlemskap på gullbringa o ett riktigt golfset med bag o hela kittet. Hon tittade skeptiskt på kartongen när hon öppnade det...kollade på Ronnie o sa..pappa jag älskar golf!! Vi vet dock inte om det var för att hon verkligen älskar golf el,för hon visste va pappa ville höra=). Vi får se nu när säsongen drar igång....

                
(Winnie har på sig en Stjärnklänning(189:-) o tights(139:-) från Villervalla.)

Hörs senare.!!/ Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0