Promenixa!!!

Heje!!

Nu har jag och Elisabet varit ute o gått en sväng....så härligt när all kaos på kvällen tystnar o komma ut på en härlig promenix. Efter jag hade hämtat kidsen på dagis ville barnen vara ute o leka...Passade mig som en badmössa med lite frisk luft efter en dag inne i butiken. Kryllade med barn o föräldrar på lekplatsen... Så man fick t o m skvallra lite med grannarna samtidigt som man ska ta spring fart med gungan el,se till att Emmie inte kör in i ngt och står på näsan med Bobby caren.



Här har vi Bobby car gänget..ha ha.Ser för kul ut när dom kommer åkandes..Emmie har inte riktigt fått in samma grymma taktik som Ofelia och Gabriel än..Men det kommer väl antar jag!!



Winnie o Frida lekte med Barbie ute vid lekplatsen...Hennes älsklings jacka kommer från katvig och jag drömmer om att dom ska göra en ny sån..!! Just att den e så grym med avtagbar fleece o regntålig. Vid varje inköp talar jag om det. Finns ngn liknande nu men inte riktigt samma. Tur att Emmie får ärva den så jag får se den på igen.



Vi fick ett ryck när vi hade ätit färdigt middagen. Winnie skulle leka bullerbyn och letade efter sina vita sandaler. Och då ramla det ut en å annan sko från den hyllan. Fick rensat rejält, fick ihop 2 påsar med skor som ska bort. Hittade Winnies alla converse..som ni ser hade jag en förkärlek till converse innan jag ens öppnade Småtufft. Hmm 6par på 5 år, hur ska detta sluta.

Gonatt alla♥

Kram /Annika

Kommentarer
Postat av: Sofia Svensson

Herregud vad många converse skor.Får nog gå och köpa ett par till min dotter imorgon. Såg att ni hade det när jag var inne häromdagen.

2009-04-09 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0