Pippi!!!

Gomorron!!

Som jag skrev igår så har ju min lilla plutta Pippi på loftet=).... Det är det som gäller nu förtiden. I stort sätt varje morgon ska pippi peruken på en liten stund. Idag avancerade hon, Winnie o Emmie stängde in sig i Emmies rum när jag duscha och sen ropade dom på mig...Och det var ett sant kodak moment, sprang ner o hämtade kameran....o plåta denna lilla glada pippi på en pippi stol=)..ha ha



Synd att jag inte filmade en snutt för här skrållades det "här kommer pippi långstrump,här kommer faktiskt ja" Svenska blandat med lite arabiska el,ngt!!

Nu e jag på jobbet o väntar på Linnea som snart e på ingående..sen kommer Rita våran gamla granne!! Hon ska vara med här under dagen o spana lite...hon ska nämligen öppna en barnklädes affär om allt går i lås med lokal m.m Säger inte vart än förren det blir klart. Ska ge henne lite tips på vägen...eftersom jag nu e proffs...inte=) Men lite har man ju lärt sig under dessa åren vi har haft öppet.

Ha en bra dag, så höres vi lite senare!!!

Kram Annika  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ! Gud vilken Gollo ! (Finlandssvenska för Gullig )

Skrattar ihjäl mig till hennes härliga flin

mvh Linn

2009-03-31 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0