Mera kalas!

Här tror man att barnen kommer att sova en timma "längre" när klockan ställs fram. Men inte då. Istället vaknade båda barnen en timma TIDIGARE!!!  Hur kul är det. Men jag fick ialla fall sovmorgon. Robert var snäll och tog ner barnen så jag kunde ligga kvar en stund.
Igår lördag tog vi med barnen och skulle titta på tapeter. Jättemysigt. Förutom att dom inte uppskattade det alls. Tur att det var lördag så vi kunde hota med att dom inte skulle få något lördagsgodis om dom inte var "snälla". Så här fina var dom när vi åkte:



Ofelia har på sej en Didriksson jacka, Nova Star mössa, Mexx jeans. Malcolms väst är från Diesel, jeansen och keps från Quicksilver.

Idag var det dax för kalas hos mormor och Ingemar. Hela tjocka släkten var där. Kul för det blir inte så ofta man träffar dom annars. Tyvärr hann jag inte ta några kort innan för det blev så bråttom, speciellt när det tar ca en halvtimma för att lyckas få på Ofelia andra kläder. Det är näst intill omöjligt att byta kläder under dagen på henne, om det inte är hennes eget förslag förstås. Dom kläderna som hon tar på sej på morgonen dom ska hon ha hela dagen. Så det gäller att tänka igenom vad man ska göra under dagen innan man tar på henne kläder. Efter kalaset blev det några kort i alla fall.



Klänning och tights från Mexx.



Tröja från Molo. Malcolm var inte på sitt bästa humör. Men det kanske syns. Dessto roligare tyckte han att det var när han ville att jag skulle ta kort på hans blixten kalsonger som oxå finns i butiken.



Nu börjar det snart bli dax för sängen så jag är pigg på jobbet imorgon.
Godnatt. /Elisabet

Kommentarer
Postat av: Christina & Jesper

Jesper uppskattade kalsongbilden! Precis hans typ av humor :)



Hälsningar

Christina och Jesper

2009-04-05 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0