Lördagsmys!!!

Haloj!!

Då var det lördag o äntligen kan jag börja njuta av den=)...Har varit ledig idag men det har varit kalas för Winnie som blir 5 i dagarna. Gick hur smärtfritt som helst men snacka om att det tar på krafterna...Helt slut!! Maskeradkalas, å alla tjejorna var utklädda till små söta prinsessor..o givetvis var färgvalet rosa...tills Winnie helt plötsligt gjorde ett Petra Meade inhopp o bytte till snövit klänningen istället, mitt i kaoset.

Med tanke på Petra Meade så e det schlager som gäller ikväll, fick lite ont i hjärtat i går när Winnie hade kompisar hemma o dom pratade om vem dom skulle rösta på...O Winnie såg ut som ett frågetecken,men hon spelade med & när tjejorna hade åkt hem talade hon om att hon hejade på Amy Diamond men nu när hon hade åkt ut så heja hon på Molly Sandèn. Så hon ska få sitta med ikväll o se sin nya idol..ha ha om jag så ska spänna upp tandpetare i ögonen på henne=).

Ha en trevlig kväll alla!!! (Nu e det bara o ladda för nästa helg då det e kalas nr.2 på bushuset!! Vad e det med dagens barn egentligen eller rättare sagt barnens föräldrar!!! 2 kalas när man e ynka 5år...Men jag kan inte utesluta ngn,bra el,dåligt..vet inte! Men magkänslan säger bra!!)

Kram Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0