Ledig dag!

Haloj!!

Idag har jag varit ledig...el,ledig o ledig=). Det beror allt på hur man ser det. Är inte alls så trött när jag har jobbat som jag är en onsdag. Morgonen började med en frukost dejt..Susanna o grabbarna kom hit och åt, barnen lekte järnet o jag o Susanna fick tjöta av oss på en stol i solen på altanen. så göööt!!! Givetvis blev det en glass paus i soffan för busungarna.


( Casper har en t-shirt från Ida T med hajar på, & Anton en t-shirt med ödlor från Mexx o Winnie en top från Metoo.)

Sen var det dax att ta en promenix till Karina o hennes två sessor o äta lunch. Där var det livat!! Där blev vi bjudna på lunch o kladdkaka..mums filibabba..känns som jag redan har gett upp beach 2009=). Kan verkligen inte hålla mig ifrån sötsaker.Löv it!! Här ligger småtjejorna o busar under Evelines loftsäng. Tilda,Emmie o Felicia.

Medans dom stora tjejorna hade lekt klart bullerbyn på utsidan så kom dom in o kolla lite på Hannah Montana. Första gången Winnie såg den,känns som hon tappa intresset rätt fort. Hon e en riktig Astrid Lingren tjej hon. Det e jämt rollspel, o då e det Madicken,bullerbyn,Lotta m.m som gäller. Har hon ingen o leka med så får Emmie vara med, men winnie tröttnar fort när Emmie inte fattar ngt..konstigt..ha ha ,när hon står o ropar Britta el,Kerstin efter henne..
          

Sen var det dax att gå hem, en grym utmaning att hålla Emmie vaken då hon inte hade sovit middag. Men jag lyckades fick stanna på vägen o gunga lite. Sen kom Emilie o Lilla Edith förbi o hälsa på innan dom skulle upp till sälen igen,så mysigt. Sen var det två tjejor som stupa i säng..och jag lovar att jag kommer göra d-samma snart!! Men först ska jag ner o slå in den sista presenten till Winnie som fyller 5 imorgon. Lillskiten börjar bli stor=).

Kram /Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0