Hela 32år=)

Haloj!!

Då var man hemma igen..Hade det helt fantastiskt igår, synd bara att tiden går så grymt fort.! Idag e det min födelsedag så på vägen hem åkte vi förbi Torp o gick in på Pondus o shoppa loss lite, aldrig fel!! Så tack Älskling..! Sen när jag kom hem blev jag uppvaktad av barnen & mamma o pappa. Fick massa fint pyssel..hmmm och en vårjacka från bondelid och ett par Converse plus en annan söt top från MQ. På tal om Converse så e vårens converse på väg in, fick bebis skorna igår=) så dom större storlekarna kommer nog i början av nästa vecka!! Så både jag o tjejerna kommer matcha varann i vår...töntigt va? Ha ha lite kul e det allt ibland...

 
Fördelen när man sticker bort en fredag tll lördag är att helgen känns lite längre då man har både lördag kvällen o söndagen hemma. Så nu ska fixas o trixas lite innan kvällen, Susanna o Sami o barnen kanske kommer upp en sväng.. blir dock en lugn kväll..antar att vi hamnar framför Robinsson. Missa ju det förra helgen, så få se om det e ngt att ha.



Så här såg större delan av vistelsen i Hunnebo ut=)..Slappa i soffan...ha ha. Och sån här utsikt har vi från fönstret vid soffan. Var så trist väder ute så vi kom bara ut en stund. Och då skulle vi bestiga ett berg som jag drutta ner från o då ville jag gå hem till soffan igen..=)..Ska upp till påsk igen o då hoppas vi på lite sol.



Nu ska jag gå in o väcka Emmie så hon somnar i hyfsad tid ikväll. Ha en bra em o kväll alla glada!!! Och Grattis bror..Ibland glömmer jag bort att jag e tvilling!!

Kramelikram / Annika

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nu har jag äntligen hittat hit! Ska följa bloggen nu, det lovar jag ;) Grattis på födelsedagen! Ses imorgon. Kramar

2009-03-29 @ 13:44:55
URL: http://taanjaz.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack Tanja..söt du e!! Ses imorg...Kramiz

2009-03-29 @ 14:19:28
Postat av: Sofia Ericsson

Hej Annika,

Vilken fin blogg ni har, får absolut en plats på min blogg-lista :) Ha det gott Stor Kram

2009-04-05 @ 16:58:18
Postat av: Annika

Hej Sofia!



Va kul att du har tittat in! Måste ta den där afterworken snart, eller hur? Ha det bäst! Kram

2009-04-05 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0