En trött dag.

Idag har det varit en trött dag. Inte för att jag vet varför, men jag har liksom inte riktigt kommit igång. Men vissa dar är ju såna. Hoppas bara inte att det är några mer sjukdommar på g.
Lite lättare blev det ju när Pippi kom och hälsa på på morgonen.



En väldigt bestämd Pippi som ni ser.

Egentligen skulle vi åkt till vårat landställe, som ligger på Bohus-Malmön, denna helgen. Men tyvärr blev det inte så för Robert åkte på halsfluss. Så himmla synd, för jag hade verkligen längtat dit. Vintern är helt underbar där. Alldeles lungt och stilla och det enda man hör är havet (och alla pensionärer som bor där året runt). Även barnen blir alldeles rofyllda när vi är där.
Jag kan ju inte påstå att jag längtade mindre när jag tittade på alla sommarkort därifrån (kanske lägger upp lite såna nån dag), för sommaren på Malmön är helt oslagbar.  Får verkligen hoppas att vi får någon helg utan kalas snart (nästa helg ska Malcolm på 3 kalas) så vi kan åka dit.
Här är ett kort från förra gången vi var där. Vi är på lekplatsen som ligger 3min från vårat hus.
För övrigt ligger allt (affär, resturang, bad, bageri m.m) ca: 1-5min från huset. Helt perfekt.



Här har Ofelia på sej en Didriksson jacka och Helly Hansen överdragsbyxor. Dessa överdragsbyxor är verkligen helt super. Båda barnen har såna och jag hade inte klarat mej utan. Verkligen nått jag rekomenderar.

Nu är det sovdax för mej om jag ska lyckas vara piggare imorgon än jag varit idag.
Natt natt / Elisabet


Kommentarer
Postat av: emilie

Fina biler ni tar=)

2009-03-22 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0