Det gick bra!

Efter att ha varit väldigt nervös inför idag så gick det jätte bra. Våra snälla grannar hjälpte oss med att lämna Malcolm på förskolan så han slapp vara där för tidigt.
Halv 9 var vi på Östra och då fick hon emlasalva (bedövningssalva) på båda handerna och båda armvecken. (Syns på kortet) Hon började som vanligt skrika så fort hon fick syn på en sköterska. Men efter en liten stund slutade hon. Både jag och Robert var lika förvånade över det.  En timme senare var vi tillbaka, och hon var jätte glad, tills dom stack henne och injecerade vätskan. Då skrek hon, och tårarna sprutade.
Efter det var det bara att fördriva tiden i 4 timmar. Vi åkte till Allum.
När vi kom tillbaka var hon så trött så ögonen gick i kors. Hon somnade på 1min i vagnen. Sen sov hon sej igenom hela röntgenundersökningen. När den var färdig lyfte vi i henne i vagnen igen och sedan in i bilen. Hon sov hela tiden och vaknade inte fören i Kungälv. Bättre kunde det inte gått. Men en sån dag tar på en så jag är helt slut.



Bandage på båda armarna. Topp och tights från Mexx, kjol från Villervalla.



Var tvungen att ringa och berätta vad som hänt...

Mellan 17-18 var jag i butiken (så Monica fick komma hem och fira Winnie som fyller år idag), hur mycket fina MeToo kläder som helst har kommit idag. Man vill hellst ha allt, det är så mycket fina färger. Ska skynda oss att packa upp och få ut det i butiken.
Sov gott. Det ska jag.
/Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0