Denna härliga vår!!!

Vilken härlig vår vi har. Just när man tror att vädret har blivit lite stabilt och man vågar tro på våren, då kommer det snö! Men den ser inte ut att bli så långvarig. Det som är mest jobbigt är att jag får släpa med så mycket kläder till dagis. Overall om det är kallt, och jacka och överdragsbyxor om det är varmare. Allt måste ju finnas där, för jag vet ju inte hur vädret är när dom ska ut. Man vet ju aldrig från dag till dag vad barnen ska ha på sej.
Igår när jag jobbade så kunde jag inte låta bli att ta med en klänning hem till Ofelia. Inte för att hon behöver någon mer... men jag kunde inte låte bli. Den är så himmla söt. O den var lika fin på.



Klänningen är från MeToo och Malcolms tröja är från Mexx. Byxorna är från Villervalla.

     

Som vanligt så lär Malcolm sin lillasyster bus så fort han får tillfälle. Här håller han på att öva henne på att göra grimaser. Och hon lär sej fort. Snart kommer det att vara grimaser på varenda kort jag tar.



Efter att jag lämnat Malcolm på förskolan så brukar Ofelia få titta på film medans jag dricker kaffe. Det är så himmla skönt. Här ligger hon på bordet och tittar på Fifi.
Just nu ligger hon och sover lunch så nu ska jag dricka kaffe...
Ha en härlig vårdag.
/Elisabet



Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad fina kort du tar på barnen!! Såå söta!

2009-03-24 @ 13:20:17
Postat av: Mormor

Så underbara barnbarn jag har!

Kul att läsa om er allihop!

2009-03-24 @ 18:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0