Mexx i butiken..

Phuu viken värme...men jag klagar inte, jag lovar!! Men det lustiga med Sverige är att det e på eller av aldrig något mellan läge..

Har precis kommit hem från jobbet och svetten lackas i pannan..ska snart ta en snabb dusch innan Martin o Caroline och Meja kommer hit o hälsar på. Ska bli super mysigt o träffa dom o sitta o tjöta lite. Blir inte mer avancerat än en köpe pizza o öl..ha ha. Orkade inte efter denna vecka ställa mig o fixa käk i värmen..då hade det blivit snabbmakkisar o köttbullar:-).



Winnie hjälper till o vattnar blommorna...(Linne från Desigual o shorts från Metoo.)



Emmie hjälper oxå till...(klänning från Mexx.)




Fick lite nyheter från Mexx igår..så kul nu när allt det nya börjar komma...









Ett litet axplock..

Nu längtar jag järnet upp till Hunnebo, men bara en vecka kvar att jobba innan det är SEMESTER!!! Yippi...Ronnie går dock v.29 först så semester o semester...men gött ska det bli. Ha en riktig härlig fredags kväll...och som vanligt njuuut!!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0