Melon pause!

Hola todos!!

Åhh vilken klockrent sommar väder...regn!! Finns det något trökigare och jag idds verkligen inte att gå ut o klampa omkring med gummistövlar, även om jag har ett par döds coola från Katvig. Blää vilken trökig em. Förmiddagen gick som en dans, tog det lugnt på morgon kvisten och sen drog vi in till Göteborg och Backaplan en sväng. Var förbi Tidermans och hälsa på Ronnie och gjorde nga ärenden.



Coola!! Dock något vassare i st.21 än i st.39..ha ha.

Fick läges rapport från Små tufft för en stund sen..hade varit bra drag i butiken antar att många var på humör att fynda i det trista vädret. Och som vi vet, så har ju faktiskt shopping en tendens att pigga upp.





Melon pause i det "vackra" vädret. Winnie ute med sina bebisar med sin egen snickrade flagga:-)

Niu ska jag ner o sätta lasangen i ugnen så den står på bordet när min käre sambo väljer att göra entrè. Han ringde och frågade om det var ok om han stannade och slog nga golfbollar på vägen hem..Hur kul kan det vara , men ok kör honey boney.."ett upp" på mig!!!

Ha en trevlig kväll!! Grey`s vid 21...yes!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0