Vilken dag!!

Halojsan!!

Japp, då var man hemma igen efter ytterligare en fullspäckad dag. Dagen började med inköp på Novhotell, köpte in Next level för nästa vår. Next level är fortsättningen på metoo, så det börjar på stl.128-164cl. Ska ju gå upp lite i storlek nu till hösten redan. Hoppas vi kan få in dom lite större barnen oxå. Ska göra en liten hörna för dom i början av butiken så dom slipper se alla bodysar och nappar:-)..Mycket känsligt det där..ha ha

Sen efter en god lunch med säljaren och Minimode åkte jag tillbax till Linnea och butiken. Sen stack Linnea och skulle hjälpa en kompis och så kom hon tillbax vid fem och löste av mig så jag fick sticka..då fick jag gasa järnet till Olseröd där jag och tre andra mammor hade anordnat ett sommar disco för alla på Winnies avdelning.



Winnie o Tilda dansar loss..(Roxy linne o Metoo kjol.)



Discot blev jätte lyckat..det blev korv med bröd, popcorn och chockladbollar och klubba till sist. Dom dansade,lekte på lekplatsen på utsidan, limbo o ch ballongleken. Men att leka var roligare än att dansa, så njaa lite tidigt med disco kanske:-).





Emmie o Ronnie var på lekplatsen på utsidan, han skulle gå hem men det var massa syskon och föräldrar till dom andra barnen på utsidan så dom stannade. Emmie åkte rutchkana för glatta livet, synd nog när hon åkte ner så krockade hon med en tjej som sprang upp för kanan..så nu är det akuten o försäkringsbolag på programmet imorgon. Så typiskt. Våran granne är tandläkare och hon kunde konstatera att det inte såg så bra ut..så vi får se om vi får hem en linus ida imorgon..ja ja det som inte dödar det härdar...



before..



After... (Klänning Helly hansen..nu 40%)

Gonatt alla, som ni förstår kommer jag stupa i säng:-)..

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0